torsdag, januari 14

HOME TOURS HOS DOS


Våren ligger runt hörnet och lurar, nja... kanske snarare runt kvarteret, men luras gör den iaf för ute biter kölden tag i både näsa och ben och efter en kvart ute med hunden är även röven färdig att trilla av. Nåväl, det jag ville säga var bara att jag får lust att plantera om och kanske till och med möblera om lite, fast jag hoppas mest på att toalett nr2 skall bli klar så att vi slipper kriga om den här nere där Hulken vaktar. Han är fortfarande kvar som sagt, men han kanske får dra snart för jag är sugen på rosa och senapsgult. Gahh, va fint det skulle bli tänker jag. 

Bilden ovan har überbegåvade Jenny Brandt tagit. Om du har lust kan du få träffa Hulken hos oss på dos family, som det såg ut , när hon och Kicki var här och förevigade det hela. Btw, nya hembesök är på väg att komma upp på dos, så håll utkik folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar