tisdag, juli 28

MÅSTE ÅKA DIT!




Likt Strömma blev ett "måste-ställe" förra året, känner jag samma för det här stället, Östling och Schedin , av helt andra anledningar men ändå, ett måsteställe att besöka. Så grymt sköna vintagemöbler i sköna kombinationer vilket får mig att vilja flytta in på stället bums. Jösses va grymt!
och kolla där!, Sophia the cockatoo. som jag gjort i samarbete med grymma gurls på for good luck. 
Den kan man köpa i deras webshop samt en massa annat "måste-ha".

Bilderna ovan har jag lånat av min vän Emma som varit där på besök.
Förresten, du kan kika in i hennes fantastiska hem hos Krickelin

Hjälp, det är inte nyttigt sånt här, man (du kan läsa jag om du vill) drabbas av total
förändringslust. Tröttheten på det egna liksom, men det är fint det med, det egna alltså.

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar