tisdag, juni 23

MIDSOMMARKÄRLEK


Midsommarafton bjöd på klassisk väderlek,
men på kvällskvisten var det uppehåll och fantastiskt ljus.


Hon går runt och vickar på den där tanden som vi alla hoppas skall lossna snart.
 

Det är inte varje dag det sitter ett brudpar på bänken längs ens promenadstråk,
men på midsommardagen gjorde det det. Det liksom låg ett kärleksskimmer över den dagen
och vi önskade dem Grattis och Lycka till!


Jag tog Min Hubbylove i hand och vandrade vidare.


Vi gick förbi det där huset utanför skolan som ständigt får nya kläder.
(det verkar som om man får lov faktiskt, fler sådana ställen tack!)


Jag älskar kontrasten mellan natur och mur och grenarna som hänger ner likt
gardiner från taket, sånt kittlar min syn och när mina intryck.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar