måndag, januari 12

BRA HELG!


Vi (läs Freddan) lade in den nya mattan och
Äntligen fick hon flytta upp på vinden!
Det var ett fritt val och så här i efterhand skulle man
mer än gärna gjort det själv.
 
Det blev så himla bra och den runda utsikten ger
känslan av att bo i en fågelholk på riktigt.
Koko!

I går åt vi en riktigt sen frukost och
jag dricker numer mitt kaffe i den fina muggen från for good luck,
å så diskar jag den i maskin och det går hur bra som helst.
Tänker att barnen också haft en fin helg, mackan vittnar om det iaf.
Lite bråk och så i vanlig ordning, men det räknas inte( försöker jag att intala mig).
Jag smet ner till studion i källaren så jag skulle slippa höra allt tjafs.
 Satan vad jag gillar att kalla den för det, STUDION,
det låter så sjukt lyxigt, men i själva verket är det bara ett gammalt torkrum tror jag.
Nåväl, fredagens tema på en kreativ grej om dagen 2015 (instagram)
var Fashion. Jag fastnade totalt och rycktes med i ett oändligt stim, se nedan.






alltså, det här är det roligaste jag vet!
Samtliga bilder består av bläck,kaffe och vatten.

Bra helg helt enkelt!

4 kommentarer: