lördag, december 6

I MITT "GAMLA" KÖK


Tänk om hon tog upp det här med trummor på riktigt!

Hon har verkligen känslan här och jag tror...

...morfar skulle bli glad!

Så himla mycket som hänt i mitt liv de senaste åren, så många tankar jag hunnit tänka,
ändra, älta och skådat så djupt i naveln att jag måste passa mig för att
inte gro en puckel på ryggen, då kan man ju bli tagen för en dromedar eller nåt.

En gång hade jag en fantasi om att bo i ett seriemagasin, men sen blev allt svart...
och jag undrar vart den idén tog vägen.
Stålmannen försvann och jag kan sakna honom ibland. Det är nog dags att knyta
upp knuten på den tråden igen. Fantomen i trappan och kanske en ny superhjälte i
köket. Jag vet ju att Jill vill ha ett Monster High- rum och kanske att Viggo skulle
gilla att bo i en Minecraft värld. Vi får se vad det kan bli när renoveringen på
övervåningen är klar.

2 kommentarer:

  1. Det som är så jäkla häftigt i ert hus är att ingenting är statiskt. Ni är så kreativa och modiga! Ni tänker mer känsla än på det-här-ska-vi-ha-i-tjugo-år och det kan jag bli sjukt avundsjuk på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ullrika! vad glad jag blir för dina ord :)

      Radera