onsdag, september 3

SÅ LÄNGE


Här ligger dom och väntar, Banditerna, kanske på dig?
Det enda stället det finns någon typ av ordning på i det här källarkyffet.
 

Jag kallar det min studio, för jag tycker det låter lyxigt och flott,
men den är allt annat än just det, lite mer av ett kreativt råttbo, om du frågar mig.


Allt möjligt kollijox samlas här, så länge, i väntan på en "riktigt" plats.
I väntan på kraften, orken och lusten...bara den kommer snart, så här kan jag ju inte ha det.
Tänk om det skulle knacka på dörren. Ett oväntat besök, som är helt redo att
fixa till och iordningställa. Det skulle vara välkommet. Jag sitter här och väntar,
så länge.

4 kommentarer:

  1. Hej finaste kollijox!
    Jag gör ett litet pitstop i bloggvärlden medan jag försöker klura ut om jag ska fortsätta blogga eller inte, och som vanligt hamnar jag på din blogg då :)
    Herregud vilken trädgård ni bygger. Oh my. och vilket växthus. och det blev inget vin på verandan denna sommaren heller, när ska det ske. Funderar på att ta med mig dunderbullen i husvagnen och gästa Varberg och din studio, som jag faktiskt tycker ser ut som en studio ska göra precis, iallafall ordningsmässigt. sen vore det härligt med gigantiska takfönster så det känns mer NY, men det kan du väl trolla fram på en stund? Nåväl. Du har den bästa bästa ice bucket challange som jag sett. alltså helt oemotståndlig och så jävla bra. är du.
    stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fytusan vad glad jag blev nu! Ta med dig bullen och kom hit! Kram

      Radera
  2. ....inspirerande för ditt eget bästa! 😘

    SvaraRadera