torsdag, april 24

JAG VISSTE INTE...


Hej!
Längesedan vi såg nu, du och jag.
Tiden springer fortare än jag kunnat tro och på något sätt
undrar jag hur jag hamnade här...jag visste ju inte vad jag ville bli.

Just nu heter min yrkesroll produktutvecklare och jag är nyfiken på hur
den rollen och jag kommer att utvecklas ihop. Det känns kul och spännande!
Som du kanske märkt har jag inte haft prio på att sitta framför dator och blogg
och det kommer nog ta ett tag till innan jag kommer få alla trådar att gå ihop.
Nu till helgen återvänder jag till Kina och kommer inte hem förrän i mitten av maj,
fast har du instagram så ses vi där, det funkar nämligen i Kina också.

Vi hörs!

ps. jag stänger min webshop nu, men öppnar igen när jag kommer hem.
Då vankas det utlottning av posters kan jag lova.


 

5 kommentarer:

  1. dom däringa brallorna hade jag kunna leva mä! särskilt ihop med så glada skor! lycka till i kinalandet och japp för sjutton, vi süns på IG!

    SvaraRadera
  2. Tackolov för Instagram. Ha det så bra i Kina. Tänk så det blir med allt.

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk så det kan bli :) ses på insta!

    SvaraRadera
  4. Ha det så fint i Kina och lycka till med produktutvecklandet!
    Borde kanske kolla upp dig på insta!

    SvaraRadera